پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

❤️پارسا ❤️هانا❤️

پارسا ❤️هانا

پارسا رفته سفر

1390/8/28 16:55
342 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان تو الان کجایی؟داری چیکار میکنی ؟ امروز صبح مامان بزرگ و بابابزرگت از مکه اومدن من مدرسه بودم و تو با بابایی رفتین استقبالشون و بعد با اونا رفتین زرند این اولین باره که تو بدون من جایی میری و من خیلی نگرانتم اما هر بارکه زنگ میزنم بابایی میگه خوبی و مشکلی نداری راستش فکر میکردم خیلی بیقراری میکنی اما مثل اینکه من بیقرارترم عزیزم خیلی دوست دارم و همش به تو فکر میکنم مامانی حالش اصلا خوب نیست و بازم سرما خورده از اول پائیز این سومین باره .

                                                  خیلی دوست دارم بغل

                                                     مامان مریض

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پارسا جون
30 آبان 90 20:59
آخی چه سخت
مامان پرنیا خانوم
7 آذر 90 8:15
چرا عزیزم انشالله زود خوب شی و مامانت رو از نگرانی در میاری پسر طلا