پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

❤️پارسا ❤️هانا❤️

پارسا ❤️هانا

پارسا هنوز مریضه

1390/9/4 11:40
358 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم آخه تو کی خوب میشی؟من سختیا رو هر جور باشه به عشق تو تحمل میکنم اما جگرم آتیش میگیره وقتی شبا نمیتونی شیر بخوری و همش بیقراری میکنی .مجبورم در طول شب چند بار بیدار بشم و تو بینیت قطره بریزم و با دستگاه پوآر پاکش کنم تو از این کار متنفری اما من مجبورم .از روزیکه از بندر اومدیم همش داریم میبریمت دکتر یه بار که لثه قسمت  دندون آسیابیت ورم کرده  و سیاه شده بود و بابا هم اونروز دنبال کارای بیمه رفته بود قشم خدا  به دائیت خیر   بده که ما رو برد دکتر و برای اطمینان به دو تا دکتر نشون دادیم و هر دوشون گفتن دندون رویشیه و داری دندون در میاری من تعجب کردم آخه تو هنوز 4 تا بالا داری و 2 تا پائین و برای اسیابی خیلی زوده  دکتر هم  گفت یه کم زوده اما مشکلی نیست

                                         عزیزم رودتر خوب شو

                                          خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سارا(مامان سوگل)
4 آذر 90 13:43
سلام.من لینکتون کردم تا بیشتر بهتون سربزنم.
مامان پرنیا خانوم
5 آذر 90 8:15
سلام عزیزم وب قشنگی دارین و پسر نازی منم کرمانی هستم خوشحال میشم به وبلاگ پرنیا خانوم هم سر بزنین و با اجازه لینکتون میکنم


سلام ممنون خوشحال میشم
میترا
11 آذر 90 1:27
انشاالله زود خوب بشه. مریضی بچه ها برای مادرها خیلی سخته.
سارا(مامان سوگل)
11 آذر 90 16:01
ایشالله زود خوب می شه.
مامان ارتین
26 آذر 90 14:07
سلام اقا پارسا عزیزم ایشالا زود خوب میشی و مامانت از نگرانی در میاد