پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

❤️پارسا ❤️هانا❤️

پارسا ❤️هانا

اولین باری که به آرایشگاه رفتم..

1391/7/21 17:34
592 بازدید
اشتراک گذاری

روز تولد تو میلاد عشق پاک است   برای شکر این روز پیشانیم به خاک است

 فونت زيبا ساز   فونت زيبا ساز    فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

سلام دوستان با دو هفته تاخیر اومدمخجالت

 دوستای گلم هفتم مهر من دو ساله می شدم و مامانم از چند روز قبل برای تولدم تدارک دیده بود. روز تولد من اول به آرایشگاه رفتم تا یه صفایی به موهام بدم اونجا پسر آقا و متینی بودم آخه من دیگه داشتم دو ساله میشدم این عکسا رو بابای مهربونم ازم گرفته تا از اولین باری که به آرایشگاه میرم یه خاطره خوب که همین عکسای زیباست برام به یادگار بمونه همینجا ازدوست عزیز و مهربونم آقا آرش تشکر میکنم که اینقد برام زحمت کشیدن.

 

بعد با بابای عزیزم کیک  تولدم رو گرفتیم و رفتیم خونه ،مامانی منتظرم بود و وقتی منو دید خیلی تحویلم گرفتف و مدام منو می بوسید و قربون صدقه ام میرفت فکر کنم خیلی خوش تیپ شده بودم آخ جون.ارزش اونهمه نشستن رو داشت خدائیش خیلی سخت بود اونم برای من که حاضر نیستم جایی آروم بشینم اینم دیگه به خاطر گل روی رفیقم آقا آرش که خیلی با هم جوریمقلب

 

خوب دوستان فعلا باید برم ادامه عکسها در پست های بعدی بازم بهم سر بزنید

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

حسينيه علي اصغر
20 مهر 91 18:05
قنداقه اش را بست، حالا اصغر آماده است سرباز آخر را خودش میدان فرستاده است از موج آغوش پدر تا اوج خواهد رفت از نسل ماهی های دریاهای آزاد است نه ضربت شمشیر می خواهد نه نعل اسب شش ماهه خیلی اربا اربا کردن اش ساده است تیر سه شعبه کار خنجر می کند اینجا سر، با همین یک تیر روی شانه افتاده است از رنگ سرخ آسمان پیداست اینجا هم سالار زینب امتحان را خوب پس داده است زینب که روی نیزه هفتاد و دو سر دیده است در کودکی تشییع مفقود الاثر دیده است شعر از زهرا بشري ======== سلام به ما هم سر بزنيد لطفا ياعلي اصغر
علامه کوچولو
20 مهر 91 18:36
سلام آقا خوشگله تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککک
خاله پریسا
21 مهر 91 10:54
سلام پارسای خاله.قربونت برم این قدر عزیز شدی)))))))
زهره مامان آریان جون
21 مهر 91 16:02
چقدر موهاش ناز شده.قوربونت برم چه خوب که نشست و گذاشت موهاش رو ردیف کنن بازم تولدت مبارک.آخه مامان خانوم بعد دو هفته اومدی با یه تولد نصفه و نیمه
مونا مامان امیرسام
25 مهر 91 3:21
تولدت مبارک پارسا جوون
maman bahar
2 فروردین 92 2:28
عزیزم سال نو مبارک