پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

❤️پارسا ❤️هانا❤️

پارسا ❤️هانا

پارسا و تولد 2 سالگی

1391/7/24 17:30
553 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اگه دوست داری عکسای تولد٢ سالگیم رو ببینی دنبالم بیا............................

 

 کیک تولدم رو خیلی دوست داشتم آخه خودم انتخابش کرده بودم هر جا مامانی میگذاشتش منم همونجا بودم روی میز و...ببین اونجا دارم گریه میکنم آخه مامان نمیگذاشت به کیکم دست بزنم و بمالمش روی لباسم اگه میشد اینقد کیف میداااااااااد

 

من و دخنر عمو و دختر خاله ام

کادوی مامان و بابا یه دوچرخه خوشمل که عاشقشم ..

کادوهای دیگه که همشون رو دوست داشتم ، باز کردن کادوهام یه ساعتی طول کشید آخه هر کادویی رو که میگرفتم باید همونجا باز میشد تا  باهاش بازی میکردم نمیدونین چقد هیجان داشتزبان  :

ببخشید عمو احمد چرا این ماشین پلیس این ریختیه؟بیشتر به فولکس شباهت دارهمتفکر

اینا دو تاش تکراریه اینجوری کادوهام بیشتربه نظر میان چه کنیم امسال مهمون کم داشتیم خودمونی بود 

دست همگی درد نکنه خجالتم دادینخجالت

بهترین قسمت تولد شام تولده، دست مامان گلم درد نکنه دست تنها اینقد زحمت کشیده ماچچه مامی هنرمندی دارمنیشخند لنگه اش پیدا نمیشه:

 

بازم تولدم مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان یکتا
22 مهر 91 13:45
تولدت مبارک عزیزم انشالله صد ساله بشی
زهره مامان آریان جون
22 مهر 91 16:50
همه کادوهات مبارکه عزیزم.ولی عکسی از شام تولد نبود هاااااا
مامان آرتین
23 مهر 91 19:42
تولدت مبارکککک ایشالا صدو بیست ساله شی
آرزوی من
25 مهر 91 0:18
بازم که من دیر رسیدم اشکال نداره مهم اینه که رسیدم تولدت مبارک عزیزم ولی فکر کنم دیگه کیک نمونده باشه
حسينيه علي اصغر
27 مهر 91 10:07
سلام ممنون از حضورتون در سايه حضرت علي اصغر ===== گل غنچه اي از سلاله حيدر بود افسوس كه مثل لاله اي پرپر بود آن ظهر عطشناك چه غوغايي كرد آن مرد كه نام كوچكش اضغر بود
آرزوی من
27 مهر 91 20:04
سلام آپ کردم منتظرم ها
آرزوی من
29 مهر 91 23:14
من بدهکار توام ای مادر همه جانی که به من بخشیدی لحظاتی که برای امن من جنگیدی و بدهکار توام عمرت را روزهایی که ز من رنجیدی اشک ها دزدیدی، و به من خندیدی .... من بدهکار توام ای مادر!
مامان آیلا
30 مهر 91 8:53
تولدت مبارک پاسا جون 120 ساله بشی شما هم مهری هستی چه عالی
زهره مامان آریان جون
1 آبان 91 0:21
سلام چه خبرا؟پروژه از جیش گرفتن به کجا رسید؟خاله جون خوب خونه رو نجس کردی برا مامانی یا نه؟ موفق باشید.
زهره مامان آریان جون
2 آبان 91 0:00
عزیزم من که الان بنزدیک دو ماهه شروع کردم هنوز پی پی شو تو دستشویی نمی کنه میترسه.اولا تو شورتش میزد اما تا میبردم دستشویی دیگه بقیشو نمیکرد.تازگیا یه چند روزی هست که تا پی پی داره میگه مامان شخم (شکم) درد می کنه،کهنه بپوش.تا پوشکش کردم کارشو می کنه.برای پیش هم خودم به زور میبرمش دستشویی.تو دستشویی برچسب کارتونی زدم. یه مدت شمع گذاشتم فوت میکرد. حالا هم هی می گم من و تو مسابقه بدیم برنده نشی ها خلاصه خواهرجان خیلی صبوری میخواد تا یه کمی عادت کنن. من هنوزم شبا می بندمش.فکر کنم زمان زیادی میبره تا کاملا راحت شیم.
زهره مامان آریان جون
2 آبان 91 0:02
یادم رفت من شنیدم این شورت آموزشی ها خوب نیست بچه رو تنبل می کنه.بچه وقتی زد باید بفهمه که کثیف میشه.آخرش اینه که تمام فرش و موکت ها رو بدیم قالیشویی.من گذاشتم برا عید تمام خونمو آب کشی کنم.تا اون موقع انشالله کامل جیششو بگه.
زهره مامان آریان
6 آبان 91 22:46
مامان آريا
9 آبان 91 9:29
عزيزم تولدت مبارك عشقم واقعا" دسته ماماني دردنكنه با اين همه زحمتي كه كشيده اميدوارم روزي بزرگ بشي و زحمات مامانيه مهربونتو جبران كني كادوهاي خوشگلتم همگي مباركت باشن
مامان هلیا
10 آبان 91 13:41
تولد تولد تولدت مبارک ایشاله تولد 120 سالگی ات رو جشن بگیری عزیزمممممممممممم
سمیه
15 آبان 91 17:56
تولدش مبارک
سمانه مامان پارسا جون
3 آذر 91 12:05
تولدت مبارک پارسا خوشگله کیکت حرف نداشت عالی بود عالی
مامان ابوالفضل
13 آذر 91 23:58
سلام عزیز چند ماهیه اصلن وقت نمیکنم به دوستان سربزنم.تولد پسر مبارک 200ساله بشه زیر سایه مامان وبابا.رمز میدین سعی رو بر این داشتم زود زود بیام نت وبه دمستان سر بزنم.
مامان محمد جون
22 آذر 91 14:51
سلام پارسا جان تولد مبارک صدو بیست ساله بشی جشن عروسی مامان پارسا به وب محمد هم سر بزنید zoj.niniweblog.com
مامان حمیده
7 دی 91 11:46
happy berithdey parsajon eshala sad sale shi na sado bist sale shi na sado bist sal kame hamishe zende bashi
مامان پارسا کوچولو
11 بهمن 91 21:52
سلام ماشائ الله به پسر گل اسم پسر من پارسا هست و یزدی هستیم .