پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

❤️پارسا ❤️هانا❤️

پارسا ❤️هانا

هییییییییسسس آقای مهندس خوابن!

1391/6/25 18:26
441 بازدید
اشتراک گذاری

آقا پارسا بعد از کلی بازی در حال انجام پروژه های مهندسی جلوی کامپیوتر خوابشون برد!!!خمیازه

پارسا:چقد به این بابایی بگم پلوژه هاشو خودش انجام بده که من مجبول نشم شبانه لوز کال کنم جلوی این کامپیتر!Computer

خمیازه

حقیقتش امروز کلی روی تشک تختت سرسره بازی  کردی ظهرمن داشتم تلویزیون تماشا میکردیم که بابات منو صدازد  اومدم توی اتاق دیدم اینجوری عزیز خوابت برده دوست دارم عشقم ماچعاشششششششششششقتمRed HairHeart Smile

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مونا مامان امیرسام
30 شهریور 91 3:36
اااااااااااااااااای جان.موش بخورتت شیطون
زهره مامان آریان
2 مهر 91 1:08
وای من اگه یه روز همچین صحنه ای از اریان ببینم که به همین راحتی و به این قشنگی خوابیده از خوشحالی فورا سکته می کنم خوب بخوابی گلم
زهره مامان کیان
5 مهر 91 21:46
نازنینم چه ناناز خوابیده...
مامانی
27 آذر 91 22:53
وای خداجونم چه ناز خوابیده خدا براتون حفظش کنه گلم منم تازه وبمو ساختم خوشحال میشم ببینمتون