پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

❤️پارسا ❤️هانا❤️

پارسا ❤️هانا

مهندس کوچولو نقاش میشود

1391/6/25 18:23
383 بازدید
اشتراک گذاری

اولین اثر هنری پارسا خان روی دیوار خانه، با خودکار ،یکی دو تا اثر با پاستل هم دارند که بعدا در معرض دید عموم قرار خواهد گرفتPainter

پارسا بعد از خلق این اثر البته به صورت پنهانی و پشت پرده به شدت از سوی مادر تشویق شد (عکس ،قربون صدقه ...) Yahطوریکه خودش هم مونده بود ..سوالو البته برای جلوگیری از عصبانیت صاحبخانه در آینده کاغذ سفیدی بر روی دیوار چسبانده شد تا ادامه اثر بر روی آن نقش ببندد..چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

آرزوی من
26 شهریور 91 10:05
الان او خط قرمزه لب های مونالیزاست راستی آپ هستم یه سری هم به من بزنین
مامان سهند
27 شهریور 91 13:56
قربون این پسر گل برم من پیشاپیش تولد قشنگش رو تبریک میگم
شهرزاد مامان حسین
28 شهریور 91 12:45
به به. دیگه مامانش چی کم داره. مهندس، هنرمند، آقا.... ماشاله
رضوان مامان رادین
28 شهریور 91 17:38
عزیزم چقدر نقاشیش خوشمله.هزار تا بوسسسسسسس
مامان رادمان
30 شهریور 91 3:03
سلام ممنون که به وبلاگ رادمان سر زدید وتولدش رو تبریک گفتیدS
مونا مامان امیرسام
30 شهریور 91 3:37
ااخی نقاشیش رو نگاه کن
سمیه
30 شهریور 91 23:27
ماشاله چه شاهکاری.با اجازه لینک کردم
مامان مانی
1 مهر 91 3:17
سلام مامان پارسا اولا ای جانم چقد پسریت نازه دوما خدا برات نگهش داره همیشه سالم و سلامت سوما ای جان نقاشیشو ببین ببوس این هنرمندو
زهره مامان آریان
2 مهر 91 1:09
بابا هنرمند مهندس نقاش .... کلی جای تشویق داری عزیزم. حالا مامانی یه سوال : اگه خونه خودتون هم بود تشویقش می کردی؟؟؟؟؟
مامان آريا
3 مهر 91 12:47
قربون اين پسر هنرمند برم من آفرين بر مامانيه مشوق
زهره مامان آریان
6 مهر 91 23:47
سلام به گل پسری .تولدت مبارک خاله جون. انشالله همیشه موفق باشی و زندگی پر از شادی و دلخوشی در کنار پدر و مادر مهربونت داشته باشی.
آرزوی من
9 مهر 91 21:13
من فکر میکردم فقط خودم تمبلم دیر به دیر آپ میکنما .. نگو ... درست فکر میکردم الان آپم دوباره ..
زهره مامان آریان
10 مهر 91 23:25
سلام اینو بخون: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/ این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
مامان آرتین
12 مهر 91 12:53
آفرین پسر نقاشمون
زهره مامان آریان
15 مهر 91 0:02
پست کو پست تولد پسرک؟؟؟؟؟؟
مامان آريا
15 مهر 91 12:37
عزيزم اومدم تولدتو تبريك بگم البته هفت روز از روش گذشته ولي اين تاخير خاله رو ببخش عزيزم تولدت مبارك
سجاد
21 فروردین 92 22:21
پیش سجاد کوچولو هم بیا ...