پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

❤️پارسا ❤️هانا❤️

پارسا ❤️هانا

دندون در آوردن پارسا

1390/3/1 16:00
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم سلام گل پسرم الهی مامان قربونت بره

niniweblog.com

امروز خیلی خوشحالم میدونی چرا؟الان داستانشو برات می نویسم:

حدود سه چهار روزی میشه که تو اصلا حالت خوب نبود گلاب به روتون اسهال بودی و مدام بیقراری

میکردی و همش خواب بودی و مثل همیشه سر حال نبودی

niniweblog.com

 حتی یک ثانیه نمیتونستم ازت جدا بشم خیلی غر غر میکردی و خلاصه مامانی حسابی نگرانت بود تا

حدی که امروز به خاطر تو ساعت 10 از سر کار اومدم خونه چون هم خیلی نگرانت بودم و هم دلم

حسابی برات تنگ شده بود (خدا رو شکر دیگه کار مامانی تموم شد وتا مهر دیگه ازت جدا نمیشم عزیز

دلم )خلاصه وقتی اومدم خونه اولی بود که داشتی عمه جونی رو اذیت میکردی و خیلی به موقع رسیدم

برات سوپ درست کردم اما چون تازگیا بی اشتها هم شدی زیاد نخوردی ساعت حدودا 2 بود داشتم

بهت آب میدادم یه چیزی دیدیم که از خوشحالی داد زدم و بغلت کردم و عمه ات رو صدا زدم

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

بله بالاخره بعد از اینهمه انتظار پسر کوچولوی من یه دندون سفید از لثه پایینش بیرون اومده niniweblog.comالهی

مامان قربونت بره برای همین این چند روزه اینقدر بیقراری میکردی فدات بشم پارسا جونم نمیدونی چقدر

خوشحال شدم بعدش سزیع زنگ زدم به بابایی که رفته بود ماموریت اونم وقتی شنید خیلی خوشحال

شد بعد از اون تو توی گهواره ات خوابیدی و خدا روشکر منم دیگه زیاد نگرانت نیستم دوست دارم عزیزم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)