پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

❤️پارسا ❤️هانا❤️

پارسا ❤️هانا

یه اتفاق بد برای تو

1390/6/21 11:11
299 بازدید
اشتراک گذاری

پری روز از پارک رفتیم خونه مامان بزرگی اونجا یه  لحظه به هوای دختر خاله هات که داشتن باهات بازی میکردن ازت غافل شدم و ....

خون بود که از لب و دهنت میومد خیلی ناراحت شدم دوباره مث دفعه قبل تو خونه خودمون که لبت زخم شد همون اتفاق تکرار شدniniweblog.comniniweblog.com

 سریع زخمت رو با آب شستم و روش یخ گذاشتم خدا رو شکر ورمش با یخی که گذاشتم خوابید ولی مث اینکه خیلی درد داشتی عزیز دلم ببخشید تقصیر مامانی بود بازم همون اشتباه قبلیمو تکرار کردم یعنی به هوای یه بچه دیگه که با توئه ازت غافل شدم اینا تجربه ای شد که هیچوقت بچه ام رو به یه بچه دیگه نسپارم  اونشب تاصبح بیقراری میکردی طوریکه بابات رفت توی هال خوابید و من ساعت 4 صبح بیدار شدمو دیدم بینیت گرفته وبرات قطره ریختم و تازه اونموقع هر دومون خوابیدیم...

خلاصه گل پسر انشالله دیگه شاهد همچین اتفاقاتی نباشم و همیشه سالم باشی دوست دارم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)