پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

❤️پارسا ❤️هانا❤️

پارسا ❤️هانا

چرایی های ذهن من؟؟؟

1391/9/24 10:25
386 بازدید
اشتراک گذاری

چرا ؟چرا ما آدما قدر هم رو نمیدونیم  با وجودیکه بارها و بارها برامون اتفاق افتاده که عزیزی روبه هر شکلی ازدست دادیم اما بازم درس عبرت نمیگیریم واقعا چرا؟من فکر میکنم ...شاید دلیلش غرور بیخود و نا به جای ما باشه چون همیشه صبر میکنیم دیگران به ما نزدیک بشن دیگران به ما محبت کنن و دیگران از ما عذر خواهی کنن اما یه دلیل دیگه هم میتونه داشته باشه و اون نداشتن مهارت زندگیه اگه ما واقعا مهارت زندگی داشته باشیم اینقدر ناشیانه و غیر منطقی با اطرافیانمون برخورد نمیکنیم .من خودمو میگم امیدوارم روزی برسه که درک وشعور اجتماعیم اینقدر بالا رفته باشه که درگیر این مسائل پیش پا افتاده نباشم و به مسائل بهتر و مهم تر مثل کمک و احترام به دیگران بیندیشم...love girl 01love heart 11

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهره مامان آریان
12 آبان 91 22:35
خصوصی عزیزم.
مامان آرتین (الهه)
16 آبان 91 13:36
مامانش ما که واسه این پستهای اخیر رمز نداریییییم
مونا مامان امیرسام
21 آبان 91 2:37
بوووووووووووووس برای دوست فهیم خودم