پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

❤️پارسا ❤️هانا❤️

پارسا ❤️هانا

سلام هستی من

1391/2/7 16:13
362 بازدید
اشتراک گذاری

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

سلام عزیز دلم

اینروزا کلمات جدید زیادی میگی و تقریبا هر کلمه ای که بزرگترا میگن میتونی

تکرار کنی امااکثرشون رو زود یادت میره اینم کلام جدیدیه که به قبلیا اضافه

شده:

عمو -  عمه  - خا(خاله) -  امد (احمد)- پایین - بالا - بشین - آقا - پیشی - گاو-

اسب-هاپو-آتیش -لا لا - - بازی - ماهی - آداس(آدامس عشق آدامسی واگه

ببینیش حتما باید بگیری و میخوریشاما نمیجوی) - ترسید(ترسیدم)- پول-

مورچه -ژله- ماشین - گل- موز-سیب-قا قا(قاشق)- نون نون(نان)-بستن

(بستنی)-چخ(چرخ)-سوپ-سد(سرد)-بدو-آقا-حموم- تش(کفش)-

چند روز پیش برای دومین بار موهاتو کوتاه کردم ایندفعه خیلی بهتر بود چون مث یه آقا نشستی روی صندلی و پیشبندرو بستم و  موهاتو کوتاه کردم دو سه دقیقه بیشتر نشد و دیگه آخراش داشتی اذیت میکردی اما خیلی بهتر شدی آخه موهات خیلی بلند شده بود کاش قبل از آتلیه کوتاهشون کرده بودم ٤ تا از عکساتو انتخاب کردم عکسات اونطور که انتظار داشتم نشدن اخه تو اونروز اولش اذیت کردی و عکاس هم زیاد با حوصله نبود همون عکسایی که خودم برات فریم میزنم و فتوشاپ میکنم بهترن اما خوب حالا منتظرم چاپشون کنه ببینم چیکار کرده اینقد پول گرفته. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)