پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

❤️پارسا ❤️هانا❤️

پارسا ❤️هانا

شیطنت های پارسا

1390/10/9 16:49
472 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من تازگیا خیلی شیطون بلا شدم میخواید ببینید؟برید به ادامه مطلب.. شکلکهای جالب آروین

این محل جدید خونه بازیمه کارتن پرتقالا!!

خوب اول خرماها رو میریزیم بیرون بعدا مامانی جمعش میکنه...!

اینم نوار اموزش زبان انگلیسیه که مامانی از یکی دوستاش گرفته من فکر کردم خوردنیه اصلا خوشمزه نبود! شکلکهای جالب آروین

با وجود اینکه یه استخر توپ دارم اما نمیدونم چرا دوست دارم با لیمو عمانی بازی کنم

ایناروهم اینطوری خالی میکنیم تا بعدا مامانی جمش کنه! شکلکهای جالب آروین

اینجا دارم ماست میخورم نمیدونین چه ملچ مولوچی راه انداخته بودم شکلکهای جالب آروین

وای چقد ماست بازی حال میده حتما یه بار امتحان کنین نی نی ها!.. شکلکهای جالب آروین

لطفا مزاحم نشید یه قرار مهم دارم باید خوش تیپ باشم....

اینم  روغن زیتونه که مامانی باهاش بدنمو چرب و چیلی میکنه..البته من استفاده های دیگری هم ازش میکنم مثلا میز ال سی دی رو میشکنم!

آدم بعد از این همه فعالیت نیاز به ستراحت داره دیگه مگه نه؟!.

 

 

خوش اومدید بازم به من سر بزنین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

میترا
11 دی 90 15:09
وااااااااااااای چیکار کردی آقا خوشگله؟ ای شیطون
سمانه مامان پارسا جون
18 دی 90 11:56
خیلی بامزه بود کاراش میبوسمت گل پسر
مامان آرشیدا قند عسل
20 بهمن 90 10:21
تو چه پسمل شیرین و شیطون بلایی هستی نوارو خوردی خوشمزه بود؟! بوس واسه تو که اینهمه گلی
پرنیا جون و مامانش
26 بهمن 90 12:56
اقا پارسای بامزه شیطون کلی واسه خودت اقا شدی
مامان سونیا
19 فروردین 91 18:57
وای وای وای ماشاالله به این گل پسر خدا نگهدارش باشه چه عکسای خوشگلی به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید
ابوالفضل
26 فروردین 91 19:57