پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

❤️پارسا ❤️هانا❤️

پارسا ❤️هانا

نامی برازنده تو

1390/7/20 9:18
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم .میخوام تو این پست بنویسم که چطور شد این اسم رو برات انتخاب کردم شاید روزی من نباشم و تو بخواهی بدانی که چرا پارسا؟

میشه گفت مهمترین و بهترین اتفاق زندگی بعد از پیمان مقدس ازدواج و شروع زندگی مشترک به دنیا امدن فرزندیست که زندگی ما ادما رو پر از هیجان و شادی و اتفاقات جور واجور و تجربیات نو میکنه که به زندگیمون حال و هوای بهتری میده و من به عنوان یک مادر که خداوند پسری سالم وزیبا به او هدیه داده بود میخواستم نامی را برای فرزندم انتخاب کنم که هم نشان دهنده هویت واصالت ایرانی او باشد وهم رنگ و بویی خدایی داشته و با مسما باشدتا اینگونه سپاسگزار خالق مهربانمان باشم نامی که به قول خودمان امروزی تر باشد وآهنگی زیبا و دلنشین داشته  وکمتر تکرار شده باشد و طویل و بلند بالا نباشد نامی ساده و آهنگین و متین و زیبا مثل خودت و انقدر جستجو کردم تا به نام پارسا رسیدم پارسااز یک طرف به معنی:از نژاد پارسی و از سوی دیگر به معنی پرهیزگار و متقی می باشد و فکر میکنم اینگونه حق مطلب را از هر دو طرف اداکرده ام با این امید که  همیشه به ایرانی بودن و مسلمان بودن خود هر کجای این دنیا که باشی افتخار کرده و نام کشور و دینت را با افتخار بر زبان بیاوری و این بنده حقیر نیز در پیشگاه خدا وند مهربان که این هدیه زیبا و گرانبها را به ما عطا کرده روسیاه نشوم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی سید کوچولو
22 مهر 90 16:21
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان پارسا جون
1 آبان 90 18:32
خانومی من هم مثل شما واسه انتخاب اسم خیلی وسواس داشتم از بین هزاران هزار اسم به پارسا رسیدم. پارسا یعنی آدمی که از هر گونه گناه و معصیت به دوره. امیدوارم رسمشون هم مثل اسمشون باشه