پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

❤️پارسا ❤️هانا❤️

پارسا ❤️هانا

بالاخره موهاتو کوتاه کردم

1390/6/27 15:31
463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین عسلم  سلام مو قشنگمwww.smilehaa.org

واااااااااااااااااااای که چقدر شیرین و ماه و با نمکی مامانی خیلی دوست داره

www.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.org

پسر گلم از 7/7/90 که شما پا به این دنیا گذاشتی هیچوقت دست به موهای خرمایی و لطیفت نزدم و نخواستم کوتاهشون کنم آخه همونجوری خیلی دوسشون داشتم ولی امروز نمیدونم چطور شد که یهو تصمیم گرفتم یه کم موهاتو کوتاه کنم آخه پشتشون یه کم فر خورده بود و چند نفرم بهم گفته بودن

animations of  hairdresser woman

..خلاصه با عمه ات بردمت توی حمام و در حالیکه توی وان نشسته بودی و با اسباب بازیات بازی میکردی موهاتو دیمی و بدون اصلوب کوتاه کردم البته عیب از آرایشگری بنده نبود اخه دیپلمشو دارم animated gifs of barbers- womanاما تو سرتو خیلی تکون میدادی و مرتب بر میگشتی تا ببینی دارم چیکار میکنم و حتی در حال راه رفتن دنبالت میومدم و موهاتو میزدم خلاصه حدود یه ربع طول کشید و بالاخره موهای ناز و خوشملت برای اولین بار کوتاه شدن حالا قیافه ات پسرونه تر شده ولی به نظرم همونجوری خوشگلتر بودی شایدم هنوز به این قیافه ات عادت نکردم اما اینو بدون همیشه و با هر قیافه ای برام عزیزی و دوست دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)