پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

❤️پارسا ❤️هانا❤️

پارسا ❤️هانا

اولین قدمهای پارسا جون...

1390/5/26 16:29
263 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلک های شباهنگ    سلام گل پسر  سلام شیرینتر از شیرین عسلشکلک های شباهنگ

Bears and hearts

 

الهی مامان قربونت بره خدا رو شکر میکنم که تو رو به من هدیه  داد و لذت دیدن لحظات زیبای زندگی رو با تو به من ارزانی داد.عزیز دلم دیشب شب تولد امام حسن مجتبی خدا بازم به من لطف کرد و بعد از دیدن زیباترین روز زندگیم یعنی 7/7/90 که روز به دنیا آمدنت بود یه روز زیبای دیگه رو تو زندگیم رقم زد و اون راه رفتن تو بود

بعد از 9 ماهگی و ایستادنت هر لحظه انتظار دیدن این اتفاق رو داشتیم اما تو هر روز تمرین میکردی و تمرین میکردی و ما رو منتظر میگذاشتی تا اینکه:

دیشب  ساعت حدود 11 بود و داشتیم آماده خوابیدن میشدیم بابایی داشت توی دستشویی مسواک میزد و منم در حال مسواک زدن توی هال راه میرفتم

قبلش کلی باهات بازی کرده بودم و تو خوشحال داشتی میخندیدی و همینطور رفتی کنار در و دستتو گرفتی بهش و ناگهان مث فرفره تند و سریع شروع کردی به راه رفتن حالا نه یکی دو قدم بلکه حدود 7-8 قدم خیلی خوب و با کنترل زیاد راه رفتی و آخراش دیگه سرعتت زیاد شد و افتادی

 

پارسا جون نمیدونی مامانی چقدر هیجان زده شده بودشکلک های شباهنگ همینطور که مسواک توی دهانم بود با جیغ بلندی باباتو صدا زدم بابات باورش نمیشد و خیلی خوشحال بود خلاصه دیشب تو مارو از شادی بیخواب کردی شکلک های شباهنگو ما هم مث یه ستاره معروف مرتب ازت فیلم  میگرفتیم و تو هم که ازین موفقیت تازه به دست آمده کمتر از ما هیجانی نبودی بین من و بابایی راه میرفتی و همراه با خنده های  شیرینت خودتو مینداختی تو بغلمونهمون موقع صدقه انداختم و از خدا خواستم که همیشه سالم باشی و قدماتو همیشه تو راه راست برداری آمین 

بعد زنگ زدم به مامان بزرگی و بهش گفتم اونم خیلی خوشحال شد و بهم تبریک گفت

وااااااااای پارسای عزیزم چقدر لحظات شاد و خوشی رو با هم داشتیم اینقدر شاد بودیم و تو اینقدر با مزه راه میرفتی و میخندیدی که گذشت زمان رو حس نکردیم .حدود دو ساعتی سرگرم بودیم برای همین بابایی امروز سحری خواب افتاد و فقط تونست یه لیوان شیر بخوره بنده خدا بابایی

 

پسرم انشالله دویدنت رو ببینم و انشاالله که همیشه شاد و سلامت باشی

خوب اینم از خاطره راه رفتن پسملم عزیزم شما در ١٠ ماه و ٢٠ روزگی راه افتادی مبارکت باشه

 نفس من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پارسا جون
27 مرداد 90 22:03
سلام خانومی تبریک میگم راه افتادن پسر گلت رو از آشنایی با وب شما و همچین پسر ماهی خیلی خوشحال شدم خیلی جیگره هزار ماشاالله خوشحال میشم به ما هم سر بزنید من شما رو لینک کردم