پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

❤️پارسا ❤️هانا❤️

پارسا ❤️هانا

پسرم قند عسلم

1390/5/17 12:52
332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین عسل ‍‍‍ سلام شیرینتر از شیرین عسل

پارسا جون اینقد ماهی که روزی 1000 بار میبوسمتو سیر نمیشم Valentine paper cutout

با نمک مامان خیلی دوست دارم تو الان یکهفته است که وارد 11 ماهگی شدی  ما تا حالا به خاطر تو روی زمین میخوابیدیم آخه تو توی خواب خیلی غلط میزنی و جای مامان بابا رو تنگ میکنی

اما دیگه وقتشه تو تخت خودت بخوابی و من و بابا تختت رو اوردیم کنار تخت خودمون الانم تو تختت خوابیدی و خیالم راحته که اتفاقی برات نمیفته البته هنوز عادت داری تو بغل من بخوابی و وقتی خواب رفتی من یواشکی میزارمت سر جات

روزا هم میری تو تختت و بازی میکنی مث اینکه خیلی دوستش داری

تازگیا از قطره اهن وآد بدت امده و خیلی مقاومت میکنی که نخوری مث دیروز که همشو ریختی بیرون و مامانی رو حسابی عصبانی کردی منم سرت داد زدم و تو کلی گریه کردی ببخشید پسرم

 

در ضمن تازگیا از پوشک شدنم بدت میاد تا پوشکت رو در میارم از دستم فرار میکنی که دوباره نبندمت حسابی با لخت بودنت کیف میکنی

یه چیزی رو هم خیلی دستکاری میکنی انگار اسباب بازی جدید پیدا کردی ای پسر شیطون

 

دوستت دارم خیلی خیلی خیلی زیاد از بس که با نمک و باهوشی پسر نانازی مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)