پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

❤️پارسا ❤️هانا❤️

پارسا ❤️هانا

پارسا میخواد بازی کنه

1390/3/31 10:38
283 بازدید
اشتراک گذاری

big-animated Smileyسلام عشق مامان

الهی قربونت برم که روز به روز نازتر میشی

عزیزم حالا که بزرگتر شدی تو خونه حوصله ات سر میره و میدونم که از تنهایی هم شاکی هستی

تا من میریم سراغ کارای خونه دنبال من راه می افتی و با غر زدنا و گریه ها یه جورایی التماس میکنی که  کنارت باشم

امروز صبح بعد از اینکه صبحانه رو خوردی کلی باهات بازی کردم من چهار دست و پا میرفتم و تو با ذوق و شوق دنبالم میکردیbig-animated Smileyمن قایم میشدم و تو پیدام میکردی نیم وجبی با وجود اینکه ٩ ماه بیشتر نداری خوب میفهمی

تازگیا بابایی خیلی برات عزیزتر شده و حسابی تحویلش میگیری تا از خونه میره بیرون دنبالش راه می افتی و اگه وقتی میاد توی خونه اول به شما توجه نکنه و بغلتون نکنه بهتون بر میخوره

دیشب داشتیم با بابایی فیلم نگاه میکردیم یه صحنه ا ش پسره مادرش رو بغل کرد و با مهربونی بوسید به بابایی

گفتم کی باشه پارسا بزرگ شه و اینجوری منو بغل کنه و ببوسه

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)