پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

❤️پارسا ❤️هانا❤️

پارسا ❤️هانا

هستی من پارسا

1390/3/23 18:37
1,145 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا جون در 6 ماهگی

یسنای خوشگل و مهربون دختر خاله پارسا

ستایش خوشگل و مهربون تنها دختر دایی پارسا

 

 ارسلان کوچولوی نازنین تنها پسر دایی  پارسا

 

پارسا جیگر مامانقلب

 

 این نقاشی رو خاله عاطفه از طرف تو در تولد 27 سالگی مامان کشیده

دریای گل آلود خلیج فارس بعد از یک شب طوفانی

این عکسا رو بابای خوش ذوقت در ساحل بندر عباس گرفته

 

 

 

پارسا با چند تا از عروسکاش

 

پسندها (1)

نظرات (3)

haleh
24 خرداد 90 5:02
عزیزم من لینکت کردم اگر دوست نداشتی برام در وبلاگم پیام بذار
مامان آیلا
31 خرداد 90 9:24
سلام ماشا ء اله چه شازده پسری خدا حفظش کنه دختر منم فقط 11 روز کوشولوتر از پارسا جون هست


خدا حفظش کنه
مامان آیلا
31 خرداد 90 9:25
اگه دوست داشتی ما روهم لینک کن با اجازه من می کنم