پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

❤️پارسا ❤️هانا❤️

پارسا ❤️هانا

این روزهای ما

1392/4/12 7:28
525 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ، پسر گلم حالا یه قدم دیگه به مرد شدن نزدیک شده قبلا گفتم که از فروردین بطور جدی از پوشک گرفته شده و شبانه روز بدون پوشکه ،خوشبختانه الان که 12 تیره حدود 10 روز یا بیشتر میشه که خودش خبر میکنه و و شماره 2 رو که قبلا مشکل داشت اونم سریع خبر میکنه با این جمله  سریع میگه :زود بریم دستشویی جیش دارم طوریکه زیاد واضح نیست و یه غریبه نمیفهمه چی میگه اینو چند بار پشت سر هم میگه تا من تشویقش کنم و بگم آفرین که خبر دادی و اگه نگم همینجوری تکرار میکنه.لبخند

اینروزا درگیر جمع کردن وسایل خونه و آماده شدن برای اسباب کشی هستم و انشالله جمعه داریم به خونه خودمون نقل مکان میکنیم.خوش به حال پارسا که فارغ از همه چیز فقط به تماشای شبکه پویا و فوتبال بازی خودش مشغوله و بی خبر از همه جا من رو هم به بازی دعوت میکنه.چشمک

یه بار یه اشتباه کردم چرخوندمش حالا دیگه هر روز با التماس ازم میخواد بچرخونمش و ذوق میکنه اما من نگرانم که شونه اش آسیب ببینه.نگران

خدا رو شکر پسر خوبیه و با ماشینا و توپاش سرگرمه وکاری به من نداره البته به محض اینکه ببینه بیکارم میاد سراغم و میگه بیا فوتبال بازی کنیم اما وقتی مشغول به کارم نه زیاد کاریم نداره.فرشته

وقتی کار اشتباه یا بدی میکنه سریع میگه ببخشید و اگه من چیزی نگم باز میگه خوب ببخشید دیگه و اینقدر تکرار میکنه که اخرش با گریه همراه میشه تا من بگم باشه بخشیدمت و اونوقت انگار هیچ کاری نکرده و عذاب وجدانش تموم میشهو میره دنبال بازیش.فرشته

 روزای زوج به عنوان مربی شنا به استخر میریم و پارسا رو به مامان بزرگش میسپارم و روزای فرد وسیله جمع میکنم  و دیگه وقتی برای پارک نمیمونه چند روز دیگه هم که ماه رمضونه و خدا کمکم کنه که بعد سه سال میخوام روزه بگیرم.

.بای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهره مامان آریان
20 تیر 92 2:33
خدا رو شکر دیگه راحت شدین.انشالله به سلامتی تو خونه جدید روزهای شادی داشته باشید. اتفاقا منم بعد سه سال دارم روزه می گیرم.ولی خداییش خیلی روز طولانیه هااااااااااا
مامان پريسا خانوم
2 مرداد 92 11:29
عزيزم سلام دير به دير مياين معلومه سرت گرمه. انشالله به چيزاي خوب گرم باشه. پارسا رو هم ببوس
مامان محراب و مليكا
9 مرداد 92 12:08
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
زهره مامان آریان
18 مرداد 92 0:16
عیدتون مباک.التماس دعا