پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

❤️پارسا ❤️هانا❤️

پارسا ❤️هانا

هدیه دریا

1392/2/20 14:55
544 بازدید
اشتراک گذاری

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                           

این عکسها رو بهمن امسال ، بندر عباس گرفتم یه ماهیگیر از صید برگشته بود و این ماهیا رو که ظاهرا براش سودی نداشتن توی ساحل رها کرد و رفت ما هم اونا رو بر میداشتیم و به آب می انداختیم نجات دادن جون یه موجود زنده چه حس خوبی داشت پارسا هم خیلی کمک داد و حتی بعد ازینکه ما از نجات دادنشون خسته شده بودیم همچنان میدوید و ماهی های مرده رو به آب می انداخت و تونست تعداد زیادی رو نجات بده ...

 

 

 


بعد یه آقایی پارسا رو صدا زد و گفت :دریا به پسرتون این ماشینو هدیه داده و اونو به پارسا داد.

شایدم هدیه ماهی ها بوده به قلب پاک و مهربون پارسا،کسی چه میدونه؟!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ღ منا مامان امیرسام ღ
30 اردیبهشت 92 2:48
ااخی حیوونی ماهیها قربونت برم با اون قلب کوچیک و مهربونت خوبه که نمیترسیده یا چندشش نمیشده مامانی
ღ منا مامان امیرسام ღ
30 اردیبهشت 92 2:49
ღ منا مامان امیرسام ღ
3 خرداد 92 13:23
___@@@@@@___________@@@@@ _______@@@________@@_____@@_______@ ________@@___________@@__@@_______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___________________@@@@@@@ __@@@@@@@@@_________________@@@@@@@ __@@______________________________________@@ _@@_________________@@@@@________________@@ _@@________________@@@@@@_______________@@ _@@@______________@@@@@@______________@@@ __@@@@_____________@@@@____________@@@@ ____@@@@@@______________________@@@@@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@_____________@@ ________@@@________@@@____________@@ ________@@@______@@@__@__________@@ _________@@@_____@@@___@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ____________@@@@___@@__@__@ _____________@____@@_@__@__@ ______________@@@____@_@@@ _______________________@ پسر کوچک امروز ومرد بزرگ فردا روزت مبارک.
مریم
6 خرداد 92 18:05
سلام عزیزم ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق و خوشبخت باشید خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید من یه وبلاگ آشپزی دارم قراره هر روز یه غذا بذارم البته تازه شروع کردم اگه اومدی امیدوارم که خوشت بیاد
مریم
9 خرداد 92 17:28
سلام دخترم ممنون که به من سر زدی خیلی خیلی خوشحال شدم که به من سر زدی چه پسر ناز و دوست داشتنی داری خدا پارسا جون برات نگه دار من هم دو دختر و یه پسر دارم البته اون ها بزرگن این وبلاگ بچه ها برام درست کردن ... راستی ممنون از تذکری دادی اون موقع می خواستم عکس غذا رو بذارم سیستم دچار مشکل شد به خاطر همین عکس دیر اومد دخترنازم شرمنده دختر نازنینم من میخواهم هر روز توی وبلاگم آموزش یه غذا رو بذارم خوشحال میشم اگه به من سر بزنی نازنین خوشگلم امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق و خوشبخت باشی منتظرت هستم به من سر بزنیا ...
مریم
16 خرداد 92 10:23
سلام دختر نازم این باعث افتخار منه که منو لینک کردی من هم تو رو لینک کردم موفق باشی عزیزم
107....
18 مهر 92 9:42
لیلی شدم، مجنون شدی شیرین شدم، فرهاد شدی حوا شدم، بعید میدونم آدم بشی .. ...!!!!!!! . . . . می دونید سریعترین راه براي به چنگ آوردن قلب یک مرد چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟ پاره کردن سینه اش، با یک کارد آشپزخانه . . . . مواد لازم، برای درست کردن مرد: مواد خود را حرام نکنید، مرد ها درست شدنی نیستند ......!!!!!!!! . . . . دقت کردید، که همه ي چیزهای خوب خانم ها هستند: خورشید خانم، پروانه خانم، مهتاب خانم ......................................!!! اما همه ي چیزهای بد آقاها هستند: آقا دزده، آقا گاوه، آقا گرگه ..........................................................!!! . . . . از غضنفر مي پرسن: چه طوري معتاد شدي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ميگه: با بچه ها قرار گذاشتیم روزهای تعطیل تفریحی بکشیم یکدفعه خوردیم به تعطیلی عید... ........!!!!!!! . . . . چرا روان درمانی مردها کمتر از زنها طول میکشه؟ معمولا” باید در روان درمانی، به دوران کودکی بازگشت و مردها همیشه در همون دوران به سر می برند ..........!!!!!!!!!!! . . . . قانون دوم نیوتن: عشق در پسر ها هرگز از بین نمی رود بلکه از دختری به دختر دیگر انتقال می یابد ............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اخر هفته ي خوبي داشته باشي