پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

❤️پارسا ❤️هانا❤️

پارسا ❤️هانا

این روزهای پارسا.............

1391/8/16 10:10
406 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا خان الان دقیقا دوسال و یک ماه داره الان حدود سه چهار روزه جمله بندی رو شروع کرده پری روز برای اولین بار طولانیترین جمله اش رو گفت:ارسلان کیک انداخت زمین ،بعدش برداشت خوردش!الان دقیقا توی سنیه که میگن بچه ها انفجار کلمات رو تجربه میکنن کلماتی میگه که من اصلا نه جلوش گفتم و نه یادش دادم و چیزایی رو میفهمه که ما رو متعجب میکنه !

 ني ني شكلك

در حال حاضر پارسا هنوز با جیش بدی مشکل داره البته خیلی بهتر از روزای قبله اما مثلا امروز صبح که سر کار بودم خونه مامانم تو شورت آموزشیش جیش کرده البته تا حالا خبر میداد نمیدونم چرا امروز اینجوری شده حتما اینم از دستش در رفته!!

 ني ني شكلك

پارسا چند روزه پاشنه پاش ترک خورده و میگه:میسوزه بریم دکتر!باباش از داروخانه دو تا کرم گرفته دارم براش میزنم خیلی بهتر شده کلا پارسا پوست خوبی نداره و از بچگی همیشه اگزما و حساسیت پوستی داشته.

ني ني شكلك

 عاشق شبکه پویاست الانم داره کارتون نگاه میکنه البته زیاد نمیبینه چون عادتش ندادم دوست ندارم تلویزیونی بشه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان آرتین (الهه)
16 آبان 91 17:03
آفرین به پارسا خان راستی مامانی چرا ما تو لینک دوستای گل پسرت نیستیم؟؟
فهیمه مامان سینا
20 آبان 91 0:44
ما که رمز نداریممممممممممم
فهیمه مامان سینا
20 آبان 91 23:11
عجب برنامه ای داره پارسا خان گل پسر منم عشق شبکه پویا رو داره
زهره مامان آریان
21 آبان 91 1:21
مونا مامان امیرسام
21 آبان 91 2:32
عززیزم.ای جاان که پات ترک خورده.انشاالله به زودی پاشنه پات و پرسه جیش به خوبی تموم میشه
مامان دانیال
23 آبان 91 1:08
سلام عزیزم . من خیلی وقته لینکتون کردم .شما هم ما رو لینک کنید و بهمون سر بزنید خوشحال میشیم .گل پسرتونو ببوسید
مامان ارتین (الهه)
29 آبان 91 18:23
مامان رادمان
29 آبان 91 23:12
سلام.عزیزم.من آموزش رنگها واعداد رو با کارتای آموزشی کار نمیکنم .عملا مثلا همیشه پله ها رو میشماریم درختا رووهر چیز قابل شمارش. رنگاشون رو میگیم وهی تکرار وتکرار اول فارسی که یاد گرفت بعدش انگلیسی . پوست پارسا جون هم مثل پوست رادمان من هست مخصوصا توی هوای سرد وشستشو با آب گرم بدار میشه البته خدا رو شکر امسال وضعیتش بهتره ولی خیلی باید مواظب باشیم .برای شما وپارسای عزیزم آرزوی موفقیت دارم.
زهره مامان آریان
29 آبان 91 23:49
چقدر دیر آپ می کنی؟؟؟؟
زهره مامان آریان
2 آذر 91 17:06
امیدوارم موفق باشی دوست خوبم
بانوی سبز
3 آذر 91 0:26
دوست خوبم منم توی وبلاگم مطالب مفیدو اموزشی به صورت رایگان برای کودکان میذارم فعلا اموزش دیداری وشنیداری انگلیسی برای کودکان همراه با کاردستی حروف . لطفا سر بزن اگر ابه دوستات اضافه ام کنی خوشحال میشم www.blog.ninicenter.com
ثمین
3 آذر 91 2:24
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز یکشنبه 5آذر - 10محرم مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php در روز مسابقه منتظرتون هستم
حسينيه علي اصغر
3 آذر 91 10:27
چرخید خداوند به دور سر تو زد بوسه به پاره پاره ی پیکر تو والله کشتی نجات همه است گهواره ی کوچک علی اصغر تو ++++++ امروز مصادف است با همايش شيرگان حسيني به روزم و منتظر ضمنا تصاوير حسيني فرزندان خود را در وبلاك تان قرار دهيد سپس به من اطلاع دهيد تا در يك پست جداگانه همه فرزندان شما را با ذكر نام بياورم ياباب الحوائج ياعلي اصغر
علي خوشتيپ
9 آذر 91 1:33
سلام خاله جون عزاداريهاتون قبول من توي مسابقه ژورنال نفيس با كد35 شركت كردم. ميشه به من راي بديد.تا پنجشنبه شب وقت هست.ممنونم راستي حتما بايد آدرس وبتونو صحيح وارد كنيد