پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

❤️پارسا ❤️هانا❤️

پارسا ❤️هانا

از امروز شروع میشه

1391/6/1 13:10
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پارسا جون ،قرار بود روز عید فطر از شیر بگیرمت اما رفتیم زرند و دو روز اونجا بودیم بعد هم بله برون خاله ات بود و سرمون شلوغ شد انشالله از امروز شروع میکنم امروز با هم رفتیم خرید و شیر وخوراکیای مورد علاقه ات رو خریدم تا اگه بهونه کردی بهت بدم  دیشبم دو تا اسباب بازی جدید برات خریدم که سرگرم باشی ااز حالا دیگه باید خوب غذا بخوری تا زودتر بزرگ بشی connie_feedbaby.gifامیدوارم بتونیم این مرحله رو هم با کمک خدا و با همکاری شما گل پسر به خوبی و خوشی پشت سر بگذاریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سیما مامان هلیا
1 شهریور 91 13:19
سلام به به چه پسری گل پسری ازطرف من بوسش کن ... شاهزاده اگه وقت کردی به پرنسس من سر بزن من با اجازه لینکتون میکنم.
مامان سید کوچولو
3 شهریور 91 0:15
از شیر گرفتن... از پوشک گرفتن... فکر وزن گیری شون بودن... بهشون حرف زدن یاد دادن... نکنه یه وقت جای پوشک عرق سوز بشه... نکنه الان تشنه اش باشه و خودش نفهمه... باید به خدا سفارش یه بهشت مخصوص بدیم برا خودمون
مامان ابوالفضل
4 شهریور 91 11:50
وای چه پسر نازیانشالله تواین مرحله موفق باشین و زیاد اذیت نشین.از طرف من ببوس گلت رو
مامان ابوالفضل
4 شهریور 91 11:57
با اجازه لینکتون کردم
فهیمه
4 شهریور 91 22:30
خوشحالم از آشناییتون و لینکتون کردم
الهام مامان رامیلا
5 شهریور 91 13:21
سلام عزیزم من خاله رادینم که گفته بودید این قلبها رو چه طوری گذاشتی کنار اسمش وبلاگ رادین روخاله اش براش می نویسه قلبها رو از یه جا کپی کن و ببر کنار اسمش بزار هر جا که دوست دارید بزارید
مامان سهند
5 شهریور 91 15:33
ای جونم به این گل پسر خوشگل، جون خاله من هم شما رو لینک کردم باز هم پیش ما بیاین،
زهره مامان آریان
6 شهریور 91 1:12
سلام ممنون که پیش ما اومدین. امیدوارم این پروژه رو با موفقیت مهندسی کنی خوشحال میشم با هم تبادئل لینک داشته باشیم.اگه دوست داشتی خبرم کن لینکت کنم گل پسرت رو هم ببوس.
زهره مامان آریان
7 شهریور 91 1:39
در چه حالی؟ پسری چند روز پاکی داره تا الان؟ خیلی سخته؟ بهم بگو منم میخوام شروع کنم.
مانا
7 شهریور 91 15:48
واستا اگه من10يا11سالم باشه چي
طاهره مامان امیرعلی
8 شهریور 91 15:15
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.