پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

❤️پارسا ❤️هانا❤️

پارسا ❤️هانا

یک گام بزرگ به سمت مرد شدن

1391/5/28 16:54
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسری قلب

الان با بابایی رفتین کارواش، ماشالله پدر و پسر خوب با هم رفیق شدین فردا عید فطره و یه روز مهم برای تو هم هست تو داری یه قدم  به مرد شدن نزدیک میشی و یه قدم از وابستگی به من دور  . تغییر همیشه سخت و آزار دهنده است اما به نفع ماست و باید ایجاد بشه. هیچوقت ،هیچوقت فکر نمیکردم دلم نخواد تو رو از شیر بگیرم اوایل خیلی خسته میشدم و گاهی طاقت فرسا میشد اما بعد از مدتی زیباترین و آرامش بخش ترین لحظات هر دومون شد دلم گرفته خیلی دوستت دارم دیروز بابایی از شیر خوردنت فیلم گرفت برای یادگاری ،چقد ناز شده بودی و چه با نمک در حال شیرخوردن با من حرف میزدی و میخندیدی بی خبر از اینکه از روز عید دیگه از شیر مامانی خبری نیست تو دقیقا 23 ماه شیر مادر خوردی عزیزم کاش میتونستم یه ماه دیگه هم بهت از شیره وجودم بدم اما حیف که به خاطر شروع کارم نمیشه و مجبورم .مامانی عاشقتم خیلی میخوامت الان که اینا رو مینویسم دلم حسابی برات تنگ شده احساس میکنم داری ازم دور میشی ،از همین الان خودمو برای بیدار خوابیهای شبانه آماده کردم خدا تو رو برام حفظ کنه و کمک کنه تا به راحتی تو رو ازشیربگیرم .آمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آرزوی من
28 مرداد 91 17:19
سلام فکر کنم اگه موهامم رنگ دندونام بشه هنوز بچه مامانم باشم ... گمون نمیکنم حتی یک سر سوزن هم از وابستگیام نسبت به مامانم در زندگیم کم شده باشه ... والا ماکه همیشه نیاز و وابستگیمون روز به روز در حال افزایشه
مامان میترا
28 مرداد 91 18:11
ماشاا... 23 ماه من که فقط 2 ماه تونستم
مامان یسنا گلی
31 مرداد 91 12:42
سلام.امیدوارم موفق شده باشین باشین.ببخشید دیر واستون رمزو میزارم.تا امروز نت نیومدم. رمزو خصوصی گذاشتم
مامان رادمان
4 شهریور 91 12:02
سلام.عزیزم.منم با افتخار شما رو لینک میکنم.تو وبلاگ یکی از دوستان که قسمتی از یک کتاب رو تایپ کرده بودن راجع به از شیر گرفتن کودک نوشته بودخیلی برام جالب بود رادمان از شیر من تغذیه نمیشه اگه میشد حتما اجرا میکردم.میگردم ادرسشو پیدا میکنم براتون میزارم شما هم بخونید.
زهره مامان آریان
6 شهریور 91 1:14
دقیقا احساستون رو درک میکنم.منم چند وقت پیش خواستم شیر و بگیرم اما نتونستم طاقت نیووردم.امیدوارم خیلی اذیت نشید نه خودتون نه پسرک