پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

❤️پارسا ❤️هانا❤️

پارسا ❤️هانا

یک تلاش نا موفق

1391/5/6 17:23
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم چند روز پیش تو وبلاگ یه مامان مهربون خوندم دخترش رو در 22 ماهگی از پوشک گرفته هوایی شدم و گفتم بد نیست امتحان کنم شاید موفق بشم صبح اول مرداد بود ،وقتی بیدار شدی بردمت دستشویی و روی لگن نشوندمت و تو هم با لبخند و خیلی خوش اخلاق مث یه آقا پسر گل کارتو کردیاز خود راضی منم حسابی خوشحالنیشخندخیال باطلمژهو کلی تشویق و قربون صدقهبغلتشویق اما چشمت روز بد نبینه بعد از صبحانه بازم بردت دستشویی و شما بازم خوش اخلاق نشستی روی لگنت که بهش میگی صننی،اما کاری نکردی و بی خیال شدم و آوردمت بیرون تا ده دقیقه بعدی باز ببرمت تو اون مدت دیدم بیصدا خوابیدی روی زمین و داری با ماشینت بازی میکنی و نه حرفی و نه صدایی خلاصه اومدم سمتت و دیدم به به خراب کاری کردی حالا خدا رو شکر از لحاظ شورت و شلوار تمهیدات ایمنی رو انجام داده بودم و روی فرشها رو هم که تازه شستم رو فرشی انداخته بودم بردم شستمت اما بعد از اون هم دو بار زودتر از اون که فکر میکردم رو فرشیها رو آبیاری کردی و من از فکر از پوشک گرفتنت تا 2 سالگی و قبل از از شیر گرفتنت منصرف شدم این مدت هم در این مورد تحقیق کردم و فهمیدم بهترین سن 2 تا 3 سالگیه که هم تواز لحاظ روحی اذیت نشی و هم مامانی از لحاظ جسمیلبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mana
3 شهریور 91 16:00
in axetam bahale