پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

❤️پارسا ❤️هانا❤️

پارسا ❤️هانا

پارسای شیرین زبان ما

1391/4/3 14:08
485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم سلام گلم سلام هستی من ! نمیدونی چقدر دوست دارم وچقدر برام عزیزی روز به روز بیشتر میفهمم که خدای بزرگ با دادن تو  این هدیه زیبا و شیرین چه لطف بزرگی در حقمون کرده به خصوص که اینروزا با طرز شیرین حرف زدنت خیلی بیشتر خودت  رو برامون عزیز می کنی همیشه آرزو داشتم صدای قشنگت رو در حال حرف زدن بشنوم و الان چندین ماهه که خدا رو هر ثانیه شاکرم که این لحظه های زیبا رو به ما عطا کرد (از دست و زبان که برآید    کز عهده شکرش به در آید) خداوندا ! این رویای شیرین رو ازما نگیر و خودت حافظش باش چون تنها تویی که میتوانی و قادری که بندگان خودت رو در پناه خودت حفظ کنی.

کلام جدیدت خیلی زیاده و من خیلیاشون رو فراموش میکنم بنویسم الان دو کلمه ای رو هم شروع کردی البته خیلی کم.

پارک(که از همه بهتر بلدی)-  موتور- پله- اسابازی(اسباب بازی) - بشینم - تسیدم(ترسیدم)-نتس(نترس)- چرخ - نسیا(یسنا)- ارس(ارسلان)-عمه-خاله-عمو-عطی_عطیه)-بلو (برو)- بده-بگیر-آله(آره)-بله-خودم-گاو-سگ-گربه-تش(کفش)-پوشی(پوشک)-نشو(نقاشی)-آب بازی - حموم-و......

تقریبا هرکلمه جدیدی که میشنوی سریع تکرار میکنی و قند تو دل مامان و بابا آب میشه وای که تو چقد شیرینی عسل مامان خدا حفظت کنه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمانه مامان پارسا جون
19 تیر 91 16:05
قربونت با این شیرین زبونی هات عسل