پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

❤️پارسا ❤️هانا❤️

پارسا ❤️هانا

سه سال و هشت ماهگی

1393/3/1 22:12
513 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بازم با شروع تعطیلات تابستان فرصت بیشتری برای سر زدن به وبلاگ آقا پارسا دارم.

پسر کوچولوی من روز به روز داره بزرگتر میشه  الان سه سال و هشت ماه داره و اکثر کارهای شخصیشو خودش انجام

میده  مثل پوشیدن و در آوردن کفش و لباس و.غذا خوردن و شستن دستها وکمی هم در جمع کردن وسایلش مثل اسباب بازیها کمک میکنه هر چند که زورش میاد اما به خاطر جایزه و چسبوندن برچسب کارهای خوب روی در کمدش حاضره هر کاری بکنه...

تا یک ماه پیش پارسا از حمام رفتن دل خوشی نداشت اما  حالا دیگه باید به زور از زیر دوش بیرون بیارمش وان حمامش دیگه جمع شده و ازش استفاده نمیکنم.

پارسا عاشق بازیهای کامپیوتریه و حتی گاهی بهتر از ما بازی میکنه البته دارم سعی میکنم که اونو کمتر کنم و تا حدی موفق بودم مخصوصا از زمانیکه تبلتم رو داغون کرده و رفته برای تعمیر!

دیگه با گرم شدن هوا بعد از ظهرها میریم توی محوطه مجتمع و دوچرخه سواری میکنه و برای اولین بار یاد گرفت که کامل رکاب بزنه البته یه ارم با اسکوترش خورد زمین که ما رو تا یکهفته راهی بیمارستان کرد و مجبور شدیم پاشو آتل ببندیم حالا بگذریم که فقط یه شب و یک روز آتل بیچاره روی پاش دوام آورد

خلاصه بگم که گل پسری الان خیلی شیرین تر شده و حرفای گنده گنده و بامزه ای میزنه  که گاهی از شنیدنشون تعجب میکنم اما چه کنیم دیگه این کوچولوهای بامزه امپراطورهای کوچک هر خونه ای هستن.

 

پسندها (1)

نظرات (3)

ajij
1 خرداد 93 23:13
سلام مامانی.خوبی عزیزم؟ ماشالله چه پسمل نازی نازي داري خدا حفظش کنه . عزيزم واسه ما منتظرها هم دعا کن. راستي اگر سوالات پزشکي داشتي تو هر زمينه اي مثل: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک دندان پزشک متخصص تغذيه و... برو به اين ادرس http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti وعضو شو دکتراي اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن. بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس. موفق باشي
خاله پریسا
28 تیر 93 11:41
سلام عزیز دل خاله .مامانت راست میگه تو واقعا شیرین زبون شدی .مامانتم خیلی روت حساسه و عاشق توِئه.حاضر واسه خاطر شما گل پسر با تموم دنیا بجنگه.امیدوارم تو هم وقتی بزرگ شدی قدر مامانت رو بدونی.بوسسسسسسسسسس.عاشقتم گل من
fatima
22 مرداد 93 14:59
سلام عزیزم. وبلاگت خیلی قشنگه، من که خیلی خوشم اومد. پسر نازی داری خدا حفظش کنه... لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید و نظر بدید. خوشحال میشم اگه بیای منتظرتونم.......